♥ Pn Belog ♥

My Photo
Assalammualaikum Semua!::: Saya CMa:: ::Wife En Alan:: dan ::Ummi Sepasang Cahaya Mata::29 tahun 2014:: ehehe.. ::Salam Perkenalan.... ^_^

17 April, 2014

Seri : Saya Cukup Pantang Kalau.....



Assalammualaikum..
Semoga Senantiasa Berada didalam lindungan Dan rahmat allah yg maha esa hendaknya...
Salam Khamis Semuanya..

Hihihi.. Seri anak dara CMa solehah ni kan.. Kadang2 ade je keletah die yg buat CMa gelak mengekek sorang2 hak hak hak..

Alkisah...

Cik Seri ni cukup pantang kalo dapat surat dari tadika die tau...
Dapatlah surat apepun, tu dia...... pot pet pot pet mulut dia menerangkan hal surat tu sambil tawaf keliling CMa..
*nampak tak ke 'eksited' an die kat situ? * :D

Lepas CMa bace surat tu, letak la kejap atas meja.. tau2 je dah  hilang.
kemana lagi kalo bukan cik seri tu yg mengambilnye.. bila minta balik surat tu, dah lupa letak kat mana.. haru -_-"

baru2 ni dia dapat surat lagi.pasal program kebersihan gigi.
bersemangat citer kat CMa pasal surat tu.

"umi..umi..umi.. nanti doktor nak dtg cek gigi, kena bawak aaa..aaa.. ubat gigi, berus gigi dgn cawan.nanti nk gosok gigi dengan kawan2 kat sekolah"

tu dia.. dialog ini akan berulang2 ibarat kaset yg rosak dimainkan kat telinga CMa.. sehinggalah segala barang2 yg dikehendakkan iteww ade kat depan mata..hehe..siap!

letak dlm beg sekolah dia, siapkan baju,kasut,botol air.. gedebusshhh mentido :D

hehe..sekian.. .kepantangan seri dengan SURAT.. kuikuikui...
*seri sekarang gagap la.. kadang2 tu sampai berpeluh2 dia nak menghabiskan ayat.memang begitu kah?*

♥Ucapkanlah لا إله إلا الله محمد رسول الله♥

16 April, 2014

WW : Dalam Bakul Pun Boleh Jadi ?!


Assalammualaikum...
Semoga senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa hendaknya..
Salam Rabu.. ^^

Alkesah yg wordllessnye sangat.. muahaha.. Seri anak yg solehah & faiz anak yg soleh ni..






Bakul isi kain pun boleh jadi bahan mainan..

Kanak2 dan bakui mmg tak dapat dipisahkan.. ^^
... ngeeeeee :D

♥Ucapkanlah لا إله إلا الله محمد رسول الله♥

♥ Followlah dengan seIKHLAS hati =) ♥