♥ Pn Belog ♥

My Photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 30 tahun 2015, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

30 July, 2015

Rebung? Ewwww

Assalammualaikum & Hai ..

Ghupe rebung madu. mcm tanduk pun ye.
Rebung?? Eww... bau dia cukup cma tak suka.. bhahahaha.. berbulu hidung.. :p
CMa bukan pemakan Rebung .. pernah makan sekali jer.. pastu yerkk... rebung masak lemak cili api tu.. bhahahaha... tataw la knape tak kena dengan tekak..

then, baru-baru ni mak cma masak kari tau.. kari ape? kari rebung! adoiyaii..... bau rebung tu betul2 menusuk hidung..tapi bila dah masak, bau tu lenyap.puffff!! dan ntah jin hape yang menyampuk cma untuk mencuba makan Kari tersebut.. tanpa rasa was-was, cma dah jatuh cinta pada Rebung.. tapi rebung masak kari la.. pulak tu cma memang hantu kari.. masakla kari untuk seminggu pun i buleh hadap.. hew hew hew..
nindia KARI REBUNG MADU emakku yg sangat sadapppp!

mak pernah jugak masak rebung cili api.. dan pernah rase, tapi kenot go la rase dia.. pelik.. bhahahaha..oh my... tetibe teringat plak kari rebung mak iteww.. sedap dan pedasss menusuk idong!!
resepi? ala.. same je mcm masak kari ayam tu.. cuma tambahkan rebung madu tu je

sekian ceritaku dan rebung..
kesian.. cma mmg tak pernah suka rebung sebelum ni..so, jadi terlebih eksited plak.. bhahahaha




♥Ucapkanlah لا إله إلا الله محمد رسول الله♥

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥