♥ Welcome ♥

♥ Pn Belog ♥

My photo
Salam Doploh Doploh TiGa. Owner Blog Kejap Ade. Kejap Takde.

29 December, 2010

TLg Saya pLeZ...

السلام عليكم ورحمة الله....

kejap td..Cma dapat email drpd kawan....
Berbunyik..
-
-
-
-
-
-




Pertolongan…

Terus terang saya sebenarnya malu dan tak sedap hati nak bagitau, tapi terpaksa juga sebab….kedudukan kewangan saya dalam keadaaan tenat. Nak tolong saya tak.?  

Harap2 bleh tolong la..
Klu rasa nak tolong, dtg la halaman rumah saya hujung minggu ini..... sbb sy akan buat lelongan beberapa barang milik saya yang saya rasa boleh cover sy sikit.
(kalau ada kawan2, bwklah skali, lg ramai lagi baguih)

Kalau ada yang berminat....
datanglah biar senang sikit pilih ....

saya sertakan gambar barang-barang yang bakal di SALE nanti….
Klu yg tak dapat datang takpa......
tgk la gambaq barang2..
klu berminat booked dulu... byr muka seberapa yg mampu dulu...
Semua dijual dengan harga kemampuan  ........
janji jgn mtk free ....
janji sy tak rugi sudahlah.....

Sebagai seorang kawan, saya harap pertolongan..  
Hari ni hari saya , esok lusa saya pulak akan tolong.  Tolonglah !!!

Saya tengah susah nih.....

Tolong datang yea jangan tak datang...tak sanggup tgk depan umah..banyak sgt...tak terpakai dah.. huhuhuuu...
 
JASAMU DIKENANG….
-
-
-
-
-
-
-
-


-
-
-
-
-



p/s-oh kawan ku..ingatkan pertolongan hape je tadi..:) :)